piątek, 28 listopada 2014

Już jest:):)

No i już po wszystkim:) 24 listopada o godzinie 21.20 przez cięcie cesarskie przyszedł na świat Jakub Józef :) Ważył sobie 4110 i mierzył 58 cm. Dzisiaj dostaliśmy wypis do domciu i tak właśnie syncio śpi sobie smacznie a ja chwalę się:) Wyjątkowo grzeczne dzieciątko:):) Jest o czym opowiadać. Ale jak na razie łamię kolejny stereotyp, poród nie spowodował że nie zamierzam mieć więcej dzieci. Nawet cesarka może być miło wspominana, nawet jeśli dużo się działo i nie wszystko było łatwe a czasem wręcz okropnie trudne. Ale to wszystko może na osobną notkę:) Na razie jest pięknie. Zakochałam się w tym maleństwie miłością niewypowiedzianą. Ja- która nie cierpię dzieci. W tym temacie nic się nie zmieniło. Ale mój syn to ktoś kto skradł mi serce pierwszym spojrzeniem :):) To jest nie do opisania:):):)

11 komentarzy:

  1. Pierwsza! :D

    Gratulacje serdeczne!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani :* Cieszcie się sobą a niech dzieciątko rośnie i przynosi Wam radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!!! Szczęścia i spokoju dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FB mnie tu przygnał, Kubuś jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz jeszcze gratuluję :*
    I zgadzam się z Leją, jest piękny!

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wreszcie Tobie uda się odczarować cesarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to kawał chłopa! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. O łał, 4110 to Ci chłop nieźle wyrósł! :D Gratulacje!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje kochani, wielu pieknych chwil z Waszym malenstwem....!;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najserdeczniej gratuluję szczęśliwej Mamusi i na pewno nie mniej szczęśliwemu Tatusiowi synka. Dziękując Opatrzności za ten cud natury, życzę Wam aby Kubuś rósł na zdrowego, silnego i dobrego człowieka. Bądźcie szczęśliwi kochani młodzi Rodzice.

    OdpowiedzUsuń