piątek, 24 marca 2017

Przerwa

Nadeszła wielkopomna chwila: zawieszam bloga, to znaczy bedzie sobie on nadal istniał bo chce zaglądać do was w miarę regularnie ale pisac przestaje, nie wiem na jak długo. Musze sobie to wszystko przemyśleć i najpierw uporać sie sama ze swoimi myślami. Mam taką okropną cechę ze nie potrafię po prostu mieć swojego zdania i czuć sie z tym dobrze, wystarczy ze ktoś myśli inaczej a ja czuje sie winna lub w drugą stronę denerwuje mnie ze inni nie myślą tak jak ja. W teorii wiem jak to powinno wyglądać a w praktyce sami wiecie jak trudno zapanować nad myślami i emocjami. Jak znajdę równowagę to zacznę sobie znowu coś tam skrobać. Narazie żegnam sie i życzę wam wszystkiego dobrego!

6 komentarzy:

  1. Margolciu, to dobrze, że postanowiłaś wszystko sobie przemyśleć, ale to nie jest powód, by zawieszać bloga. Ty dopiero szukasz odpowiedzi na najważniejsze pytania w życiu, a do tych poszukiwań nakłaniają Ciebie te porównania tych dwóch najbliższych Tobie kultur - tej, w której wyrosłaś i tej, w której teraz żyjesz. To, co przez całe życie Tobie nie przeszkadzało, bo w tym wyrosłaś i nawet nie wyobrażałaś sobie, że coś może być inaczej, teraz zaczyna Ci przeszkadzać, bo widzisz, że wiele rzeczy może wyglądać zupełnie inaczej.
    Moją intencją w tym, co napisałem w poprzedniej notce nie było to, by zanegować Twoje poszukiwania - jak najbardziej masz do nich prawo (mało - pewnie Pan tak pokierował Twoim losem, by te porównania były czymś dla Ciebie jak najbardziej naturalnym); chodziło mi tylko o to, byś ulegając fascynacji kulturą skandynawską nie zagubiła tego, co najważniejsze. Bo niestety tam to się stało - Skandynawowie generalnie rzecz biorąc się pogubili (co my widzimy doskonale, jak choćby w tym wyroku po skardze Breivika) i dlatego w kilku słowach przypomniałem Ci o co chodzi w życiu. Chodziło mi tylko o to, byś dokonując tych porównań, nie zagubiła tej perspektywy, w której powinnaś na wszystko patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam pisac post jak ty pisałeś komentarz bo jeszcze nie widziałam twojego komentarza, nie dlatego robię przerwę, od dawna o tym myślałam, zaraz zobaczę co napisałeś i tam odpisze

      Usuń
  2. Wesołych Świąt dzieciaki. Całusy Wam wszystkim zostawiam. 🌞 🌞 🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt dzieciaki. Całusy Wam wszystkim zostawiam. 🌞 🌞 🌞

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda... Będzie mi Ciebie brakowało w tym wirtualnym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. będę tęsknić i czekać. Buziam

    OdpowiedzUsuń